Speed Demon
Når Melindas bil får motorstopp på mystisk vis, står hun ansikt til ansikt med en sint ånd som forteller at noen kommer til å dø. Melinda prøver å finne meningen bak den mystiske koden som er forbundet med et hemmelig drag race-samfunn. Når hun oppdager at Delias sønn, Ned, muligens er involvert i gruppen, følger hun etter ham til det hemmelige møtestedet og finner sannheten bak et kappløp om hevn.