The Happening
En paranoid thriller om en familie på flukt fra en naturkatastrofe som utgjør en storstilt trussel mot menneskeheten. Ingen - og ingen steder - er trygge.
Mark Wahlberg spiller Elliot Moore, en realfagslærer i den videregående skole som prøver å redde familien sin fra en skremmende, usynlig morder. Når Elliot oppdager den utrolige faren, er det klart at ingen - og ingen steder - er trygge.