Stoker
Etter farens tragiske død møter India Stoker den karismatiske onkelen sin som hun ikke visste om. Men det blir snart tydelig at de sjokkerende hemmelighetene fra fortiden hans kan ødelegge familiens fremtid.
Etter at faren dør på tragisk vis på 18-årsdagen hennes, møter India Stoker (Wasikowska) Charlie (Goode), den karismatiske onkelen hun ikke visste om. Når Charlie flytter inn hos India og den ustabile moren (Kidman), tiltrekkes begge av den sjarmerende, beroligende væremåten hans. Men det blir snart tydelig at Charlies ankomst ikke var en tilfeldighet, og at de sjokkerende hemmelighetene fra fortiden hans kan påvirke Indias fremtid... eller knuse den helt.