The Amber Light
På denne reisen gjennom skotsk whiskykultur søker skribenten Dave Broom en dypere forståelse av nasjonaldrikken sin. Filmen avdekker myter og avslører overraskende sannheter, og feirer de mindre kjente aspektene.