The Beach Boys
En feiring av det legendariske bandet som revolusjonerte popmusikken, og den ikoniske, harmoniske sounden som ble lyden av selve California-drømmen. Bandet får stadig nye generasjoner med fans.
En feiring av det legendariske bandet som revolusjonerte popmusikken. The Beach Boys skapte en ikonisk, harmonisk sound som ble lyden av selve California-drømmen, og bandet får stadig nye generasjoner med fans. Dokumentaren følger bandmedlemmene fra de startet i barndomshjemmet, og den inneholder opptak som aldri før har vært vist og helt nye intervjuer med både bandmedlemmene og andre ikoner i musikkbransjen.