The Even Stevens Movie
Drømmeferie? Drøm videre! Ren (Christy Carlson Romano), Louis (Shia LaBeouf) og Stevens-familien kjemper mot blodtørstige ekorn, sinte innfødte og hverandre på et utrolig eventyr. Familien vinner en tur til solrike Mandelino. Uheldigvis er paradisuka arrangert av en ekstrem reality-serie. I jakten på seertall gjør den skruppelløse programlederen familiens drømmeferie til et sprøtt mareritt.