The Five Elements of Adventure
I to tiår har Matt Walker, en internasjonal fjellfører, ledet ekspedisjoner til verdens høyeste topper. Til tross for utfordringene, er han fast bestemt på å finne balanse og omdefinere betydningen av eventyr. Bli med på en transformativ reise gjennom Himalaya.