Bernard og Bianca
Bli med sjenerte, men modige Bernard og hans glamorøse partner frøken Bianca, to små helter på et stort oppdrag for å redde en ung jente ved navn Penny, som har bedt om hjelp. De drar av sted på sin betrodde albatrossvenn Orville, og flyr over sumpen Devil's Bayou. De ankommer skjulestedet til onde Madame Medusa, som trenger Penny for å få tak i en diamant. Inneholder tobakkskildringer.