Brødre i stillhet
Cody og Bailey prøver å komme seg over bruddet sitt. For Cody betyr dette å dra til et kloster på en avsidesliggende øy, mens det for Bailey betyr å godta Miss Tutweillers tilbud om å spise iskrem og kle opp katter. Til slutt får deres venners ærlighet og omsorg dem tilbake fra isolasjon.