Dead to Rights
Mens hun er på besøk på sykehuset med Delia og terapihunden hennes, møter Melinda på en desperat ånd som er fanget mellom liv og død. Ånden tilhører en ung mann i respirator som ber henne om hjelp.
Mens hun er på besøk på sykehuset med Delia og terapihunden hennes, møter Melinda på en desperat ånd som er fanget mellom liv og død. Melinda finner ut at ånden tilhører en ung mann i respirator som ber henne om hjelp. Han kan ikke leve, men nektes å dø, så ånden er fanget i sin egen kropp, og kan bare se på når foreldrene og kona krangler om skjebnen hans. I mellomtiden leder en merkelig hjemsøkelse Melinda nærmere professor Payne. Delia strever med å lære både Ned og seg selv hvordan en kommer seg videre.