Unfaithful
En middelaldrende kone og mor har en affære med en kjekk, yngre mann. Når ektemannen hennes finner ut om affæren, konfronterer han mannen i en avgjørelse som vi komme til å hjemsøke ham.
Når Connies ektemann, Edward, blir mistenksom, hyrer han en privatdetektiv. Når frykten hans blir bekreftet, konfronterer Edward Paul i en avgjørelse som vil komme til å hjemsøke ham.