Dressed to Kill
Når assistenten til et motemagasins diktatoriske redaktør blir funnet drept, kastes Castle og Beckett inn i den prangende, nådeløse moteverden i jakten på morderen.
Når assistenten til Modern Fashion Magazines diktatoriske redaktør Matilda King blir funnet drept, kastes Castle og Beckett inn i den prangende, nådeløse moteverden i jakten på morderen. Becketts fortid i modellverden gir henne tilgang til en veldig spesiell bryllupsoverraskelse.