We Love Moses
Da Ella var 12, hadde hun sin første slåsskamp. Og da hun var 12, oppdaget hun sin seksualitet. Nå 18 år gammel, reflekterer Ella over hvordan hennes besettelse av brorens bestevenn Moses, etterlot henne med en hemmelighet hun fortsatt bærer på.