7 Toughest Days
Eventyrer Dwayne Fields presser seg selv til sine grenser, og prøver å komme seg vekk fra verdens tøffeste steder på kun syv dager.
Eventyrer Dwayne Fields begir seg ut på jordas mest fiendtlige verdner under deres tøffeste tider, et "dødelig vindu" der episke naturkrefter kombineres. Han har kun syv dager på å ta seg og sin kameraoperatør til sivilisasjonen og trygghet, og må overvinne episke fysiske og psykiske utfordringer som ligger foran ham.