80-tallet: Tiåret som formet oss
I denne globale mega-dokumentaren, forteller National Geographic, historien om 1980-tallet. I en episk berg- og dalbane og dramatiske rekonstruksjoner, inneholder «80-tallet» intervjuer med musikk- og filmsuperstjerner, i tillegg til kjente fjes innen teknologi, business, media og politikk. På 80-tallet lærte verden å leve, jobbe og leke på en helt ny måte. Vi bringer deg ti år med halsbrekkende innovasjon, glamour, suksess og ambisjoner, gjennom fascinerende trender. Velkommen tilbake til 1980-tallet.