A Shop for Killers
Etter Jians onkels plutselige dødsfall får hun vite om et mistenkelig handlesenter han etterlot seg. Hvem var onkelen, og hva slags handlesenter drev han? Før Jian kan fatte hva som foregår, blir hun overfalt av uidentifiserte personer som er ute etter onkelens varer.
Jians eneste verge er onkelen hennes. Etter hans plutselige dødsfall får hun vite om et mistenkelig handlesenter han etterlot seg. Hvem var onkelen hennes, og hva slags handlesenter drev han? Før Jian kan fatte hva som foregår, blir hun overfalt av uidentifiserte personer som er ute etter onkelens varer. Nå som hun er alene, vil Jian overleve mot dem?