Afrikas dødeligste
Afrikas dødeligste utforsker de dypeste, mørkeste delene av Afrika for å komme ansikt til ansikt med de dødeligste rovdyrene.
Afrikas dødeligste utforsker de dypeste, mørkeste delene av Afrika for å komme ansikt til ansikt med de dødeligste rovdyrene. Forstå hvordan dette mangfoldige landskapet har formet en rekke av Afrikas rovdyr, og hvem som har kommet øverst i næringskjeden. Fra delfinhærene i havet til bakholdsangrepets mestere på savannen til de giftigste øglene i ørkenen, oppdag sluheten, farten, bedrageriet og våpnene til Afrikas dødeligste.