Dyrenes Fight Club
Dyrenes Fight Club viser slåsskamper mellom noen av de største og tøffeste kjempene i dyreriket. Vi får se noen av de mest overraskende kampene, og vi avslører de ekstraordinære motivene og strategiene som fyrer opp de storslåtte slåsskampene.