Miri blir løslatt etter 18 år i fengsel for en grusom forbrytelse. Hun er i slutten av tredveårene, uten jobb og uten venner, og blir nødt til å flytte hjem til foreldrene. Hun er desperat etter å legge fortiden bak seg og fortsette livet der hun slapp, men i en liten by hvor hennes forbrytelse er det mest dramatiske som har skjedd, er det ikke sikkert det blir så enkelt.