Breeders
I denne ærlige og kompromissløse komedien, prøver Paul og Ally å balansere fulltidskarrierer, aldrende foreldre, et huslån, utfordringer i forholdet deres og de lite misunnelsesverdige utfordringene som kommer med å være småbarnsforeldre til Luke og Ava.
Breeders utforsker paradokset som enhver forelder vet om, men aldri vil innrømme: du vil ofre alt for barna dine, men av og til vil du også ofre dem. Paul er en hengivende far som oppdager at han ikke er den mannen han trodde han var. Partneren hans, Ally, driver et musikkstudio, får Paul til å le, og har evnen til å lese en nattahistorie til barna sine mens hun halvsover. I denne ærlige og kompromissløse komedien, prøver Paul og Ally å balansere fulltidskarrierer, aldrende foreldre, et huslån, utfordringer i forholdet deres og de lite misunnelsesverdige utfordringene som kommer med å være småbarnsforeldre til Luke og Ava. Når Allys fremmedgjorte far, Michael, kommer på døren, tar familien for så vidt inn et tredje barn – men dette barnet kommer med bagasje og meninger. Pauls egne foreldre, Jackie og Jim, er til stede for å hjelpe, men deres generasjon har andre meninger om oppdragelse.