Cake er en samling korte episoder som byr seerne på god underholdning. Serien har et bredt utvalg handlinger fra flere fortellere og viser både film og animerte komedier av varierende lengde. Innholdet er både tankevekkende, lattergivende, autentisk og rått (og ikke minst GIF-vennlig). Her er det noe for alle å bryne seg på.