Called to the Wild
Tre villmarkseksperter drar på en reise ut i Maines villmark med hundene sine. Hvert menneske-/hunde-team må jobbe sammen for å overleve ti dager i naturen.
I århundrer har mennesker avlet hunder for å hjelpe med å overleve. I denne helt unike overlevelsesutfordringen, slippes overlevelseseksperter med ulik bakgrunn i Maines øde villmark med hundene sine. I ti dager skal disse menneske- og hunde-teamene overleve med bare det de har på ryggen. Hvert team skal dra inn i tett skog med bare hunden som hjelp til å finne sitt tildelte overlevelsessted.