Cesar Millan: Better Human Better Dog
Kjæledyreiere i hele USA trenger mer hjelp enn noensinne. Heldigvis finnes det håp: Cesar Millan er klar for sine hittil vanskeligste saker.
Cesar er tilbake, og han rehabiliterer hunder og trener kjæledyrforeldre – tomme kenneler og rekordmange adopsjoner betyr at USA trenger ham mer enn noensinne. Hans positivitet lyser opp i disse tunge tidene, og hans ståpåvilje og hjertevarmende forvandlinger får oss til å føle at vi kan takle alle hindre... først og fremst våre egne firbente venner!