Demons and Saviors
Demons and Saviors forteller den ekstraordinære historien om Christina Boyer, den såkalte «Poltergeist-jenta», som ble dømt for å ha myrdet sin tre år gamle datter, og om amatørdetektivene som er besatt av saken hennes og besluttet på å få henne satt fri.
Demons and Saviors forteller den ekstraordinære historien om Christina Boyer, den såkalte «Poltergeist-jenta», som ble dømt for å ha myrdet sin tre år gamle datter, og om amatørdetektivene som er besatt av saken hennes og besluttet på å få henne satt fri. Serien vil utforske den traumatiske barndommen hennes, de uforklarlige forstyrrelsene i hjemmet hennes og de påståtte telekinetiske kreftene hennes som gjorde henne til en mediesensasjon og satte i gang en bitter feide mellom verdens mest berømte paranormale etterforsker og verdens mest berømte paranormale avslører.