Etter at tvillingsøsteren hans forsvant atten år tidligere, forsvant den telepatiske forbindelsen mellom Eun Gye-hoon og søsterens følelser. Han legger sin smertefulle fortid bak seg og blir etterhvert en berømt kokk. Én dag begynner Gye-hoon å føle følelsene til en annen tilstedeværelse igjen. Han drar til Jihwa-dong, der søsteren hans forsvant, for å finne ut hvem følelsene tilhører. Der treffer han Noh Da-hyun. Hva er grunnen til at følelsene deres er forbundet? Hvilke hemmeligheter skjuler det mistenkelige nabolaget Jihwa-dong? Et menneskelig mysteriedrama som leger sårene fra en hendelse atten år tidligere og en fantasi-romanse der en mann opplever og deler alle følelsene til en merkelig kvinne.