Crash & Bernstein
Wyatt Bernstein er desperat etter en bror og skaper en dukka han kaller Crash. Den overdrevne Crash vekkes til live som en høylytt surrogatbror med fokus på å hjelpe Wyatt å overleve i en familie der alle andre er jenter.
Når Wyatt Bernstein tas med til en butikk for å lage sitt eget kosedyr til bursdagen sin, lager han en guttedukke han kaller Crash. Wyatt designer dukken med maskuline trekk, ninjavåpen, sterke meninger og et ønske om å bygge og ødelegge ting. Men viktigst av alt, Wyatt designer Crash som sin fortrolige venn. Crash introduseres til Wyatts liv i en husholdning full av kvinner: moren hans, den populære 16-åringen Amanda, den moteriktige Cleo og den selvsikre seksåringen Jasmine. Crash tar ansvar for å passe på og beskytte Wyatt, og kaotiske familieeventyr følger.