Noh Gojin, adm. dir. i GOTOP Education og mattegeni med en IQ på 190, mottar en dødstrussel. Etter en påkjørsel later han som om han har amnesi for å fange gjerningsmannen. Samtidig later sekretæren hans, Sina, som er diagnostisert med en dødelig sykdom, som om hun er forloveden hans som hevn for den dårlige behandlingen han har gitt henne. Men ting tar en vending når hemmeligheter avsløres.