De Streken van Wim
Den flamske kokken Wim Ballieu krysser grensen i "De Streken van Wim" for en kulinarisk reise gjennom Nederland. I ti episoder lager han belgiske retter basert på Nederlandske ingredienser. Med sin jeep og mobile kjøkken, reiser han fra region til region, på leting etter typiske Nederlandske produkter og menneskene ansvarlige for produksjonen.
Den flamske kokken Wim Ballieu krysser grensen i "De Streken van Wim" for en kulinarisk reise gjennom Nederland. Han lager klassiske belgiske retter med nederlandske ingredienser. Med sin jeep og mobile kjøkken, reiser han fra region til region, på leting etter typiske nederlandske produkter og de lidenskapelige menneskene ansvarlige for produksjonen. Reisen tar ham til bønder og bakere, og han blir ikke bare bedre kjent med dem, men spesielt med produktene deres. Eksempler er stuing med frisisk sennep og øl, biff tartar med Amsterdam-sylteagurk og vol-au-vent med Chaam-rype.