Predator Bloodlines
Kampen om å overleve er universell, kampen om arven gjør at disse seks usedvanlige karakterene og familiene deres er annerledes. Kameraene våre har filmet dagliglivene til disse dyrene i tre år slik at seerne kan se personligheter som trosser forventningene, målbevissthet uten like, og får se disse karakterene navigere livets ekstreme prøvelser.