Dr. Oakley, Yukon Vet
Dr. Michelle Oakley er veterinær for praktisk talt alt som kan krype og gå i Yukon, og hun foretar husbesøk over tusenvis av kvadratkilometer for å hjelpe både tamme og ville dyr. Sammen med tenåringsdøtrene sine og med en sans for humor så skarp som en skalpell, sjonglerer Dr. Oakley behendig å være veterinær, kone og mor på heltid mens hun tar oss med til noen av verdens tøffeste og mest avsidesliggende steder.