Yo, min venn er et spøkelse
Denne kompiskomedien er lagt til Beverly Hills, og tar oss med på en fartsfylt, ellevill spenningsreise i kjølvannet av eventyrene til den 14 år gamle blivende filmskaperen Spencer Wright og hans bestekompis, spøkelset til den berømte popstjernen Billy Joe Cobra.
«Yo, min venn er et spøkelse» følger de sprø eventyrene til den 14 år gamle blivende filmprodusenten Spencer Wright og hans beste venn, som tilfeldigvis er spøkelset til popstjernen Billy Joe Cobra.
Denne kompiskomedien finner sted i Beverly Hills, og tar oss med på en fartsfylt, ellevill, ofte absurd, spenningsreise gjennom Spencers skoleliv i Hollywood, mens han prøver å takle hverdagen så godt han kan. Å prøve å skape seg et navn for seg selv som en blivende filmregissør er vanskelig nok, uten at hans noe ukonvensjonelle planer blir satt på spill av Billys ego, ødelagt av uforutsigbart ektoplasma eller bare sporer helt av. Spencer og Billy kommer kanskje fra to forskjellige verdener, men de er tvillingsjeler. De utfordrer hverandre i en evig jakt på latter, eventyr og ugagn. Billys spøkelige egenskaper utnyttes til det fulle for å skape hysterisk og ekstreme bilder og skandaløse muligheter.