Pink Lie
Finnes betingelsesløs kjærlighet? Unge menn og kvinner flytter inn i det rosa huset. Hver av dem lyver om noe om seg selv. Enten det er yrket, alderen, eller deres akademiske bakgrunn. Følelsene virvler når de får avdekker sannheten. Identiteter avsløres og forholdene balanserer mellom kjærlighet og virkelighet.