Growing Up
Skapt av Brie Larson og Culture House. "Oppveksten" er en nyskapende hybrid dokuserie som utforsker utfordringene, triumfene og kompleksiteten i ungdomsårene gjennom ti utrolige historier om oppveksten. "Oppveksten" bruker narrativ, eksperimentell og dokumentarisk filmskaping for å følge en individuell rolle, i alderen 18-22, mens de forteller sin historie.
Skapt av Brie Larson og Culture House. "Oppveksten" er en nyskapende hybrid dokuserie som utforsker utfordringene, triumfene og kompleksiteten i ungdomsårene, gjennom ti overbevisende historier om oppveksten. Serien bruker narrativ, eksperimentell og dokumentarisk filmskaping for å følge en individuell rolle, i alderen 18-22, mens de forteller sin historie. De representerer et bredt spekter av levde erfaringer, og gir publikum følelsesmessig kraftige fortellinger som gir et engasjerende innblikk i tenårene og de ulike sosiale, familiære og interne hindringene som unge mennesker møter på sin vei mot selvoppdagelse og aksept. Hver 30-minutters episode inneholder en ung person, eller "helt", og deres erfaringer i oppveksten. Hver episode er forankret av et dypt personlig intervju, som lar heltene våre lede oss gjennom barndommen og tenårene. Ved siden av disse intervjuene, hjelper filmatiske gjenskapinger med å bringe deres store vendepunkter til live.