PHOENIX: EDEN17
Menneskeheten har begynt å utforske rommet, og Romi og elskeren hennes, George, flykter fra den ødelagte jorden på søken etter et nytt sted for kun de to og bosetter seg på planeten Eden17. Men det viser seg at planeten er øde og uegnet for mennesker.
Menneskeheten har begynt å utforske rommet, og Romi og elskeren hennes, George, flykter fra den ødelagte jorden på søken etter et nytt sted for kun de to og bosetter seg på planeten Eden17. Men det viser seg at planeten er øde og uegnet for mennesker. Når Romi mister George i en ulykke, blir hun fast bestemt på å overleve med sønnen Cain og legger seg i en dvalebeholder. Hun våkner 1300 år senere og finner en livlig by bygget av etterkommerne av Cain og den utenomjordiske livsformen kjent som Moopy. Romi blir behandlet som en dronning, men ettersom årene går, lengter hun tilbake til jorden. Én dag bestemmer et barn av Eden seg for å hjelpe Romi og de starter reisen tilbake til jorden.