Fleishman is in Trouble
Nylig fraskilte 41-år gamle Toby Fleishman dykker inn i app-basert dating med suksess han aldri hadde i ungdommen. Så forsvinner ekskona hans og etterlater ham med deres to små barn og uten noe hint om hvor hun er, eller om hun planlegger å returnere.