Invasion Earth
Har mennesker virkelig sett romskip og vesener fra andre planeter? Eller er det en helt fornuftig forklaring på disse observasjonene?
Har mennesker virkelig sett romskip og vesener fra andre planeter? Eller er det en helt fornuftig forklaring på disse observasjonene? Til tross for at det virker som noe fra science fiction-filmer, er det likevel en kjensgjerning at det har vært et antall ekte rapporter fra personer som påstår at de har sett uidentifiserbare fly og mystiske flyvende objekter. Mange har blitt avvist som et produkt av upålitelige vitner eller bedrag. Men noen er vanskelige å forklare bort. Invasion Earth etterforsker verdens mest interessante UFO-observasjoner for å svare på det eldgamle spørsmålet – er vi alene? Ved hjelp av forskere, luftfarts- og militæreksperter, blir alle bevisene nøye undersøkt og testet.