FreeKs
Gaspar tvinges til å forlate bandet han startet når Ludovico, Coco, Juani og Ulises beskylder ham for å stjele penger etter konsertene deres. Beskyldningene går viralt og fører til store reaksjoner på sosiale medier etter hvert som FreeKs har større suksess uten ham. Gaspar prøver å finne den personen som lurte ham. Han ser hvordan de tidligere vennene i bandet lures av musikkindustrien. Han ønsker å bevise sin uskyld for å få tilbake sin plass i bandet.