Gavin & Stacey
Mathew Horne og Joanna Page har hovedrollene i denne prisbelønte komedien om et ungt par som nekter å la avstand komme i veien for ekte kjærlighet. Gavin er en vanlig gutt fra Essex, Stacey er ei vanlig jente fra Sør-Wales. De snakker sammen på telefonen på jobben daglig, men de har aldri møtt hverandre... før nå.
Mathew Horne og Joanna Page har hovedrollene i denne prisbelønte komedien om et ungt par som nekter å la avstand komme i veien for ekte kjærlighet. Gavin er en vanlig gutt fra Essex, Stacey er ei vanlig jente fra Sør-Wales. De snakker sammen på telefonen på jobben daglig, men de har aldri møtt hverandre... før nå. Men når Gavin og Stacey endelig møtes og deres vanlige verdener smelter sammen, ser vi, gjennom familiene, vennene og ulikhetene, at det ikke finnes noe slikt som "vanlig" likevel.