Wedding Agreement: The Series
På bryllupsnatten får Tari plutselig en avtale fra ektemannen, Bian, som sier at ekteskapet deres vil avsluttes etter bare et år. Bian, hvis hjerte er trofast mot sin langvarige kjæreste Sarah, hadde bare sagt ja til deres arrangerte ekteskap for å tilfredsstille foreldrenes ønsker. Tari forsøker å vinne Bians kjærlighet.