How I Met Your Father
I en nær fremtid forteller Sophie sønnen sin historien om hvordan hun traff faren hans: En historie som kaster oss tilbake til fremtiden, hvor Sophie og hennes tett sammensveisede gruppe venner er midt i å finne ut hvem de er, hva de vil gjøre med livene sine og hvordan de skal forelske seg under alderen av dating-apper og grenseløse muligheter.