Taekrok, en etterforsker som nærmer seg pensjon, får en truende telefon fra en ukjent mann og blir falskt anklaget for mord. Utpresseren kaller seg en venn og foreslår en lek. Han beordrer Taekrok til å se på sine tidligere saker. Den gamle etterforskeren prøver desperat å huske fortiden for å finne ut av hvem utpresseren er, og hva han egentlig vil. Kan Taekrok avslutte denne nervepirrende leken?