Iron Fist
Milliardæren Danny Rand har vært antatt død i nesten to tiår og vender hjem til New York City. Her blir han konfrontert fortidens demoner og sine egne.
For 15 år siden styrtet privatflyet med milliardærfamilien Rand på mystisk vis i Himalaya. Nesten tjue år senere vender Danny Rand, den eneste overlevende fra krasjet, tilbake til New York City som den udødelige Iron Fist. Danny oppdager raskt at livet i New York City kan være like krevende som livet i klosteret der han har tilbrakt de siste 20 årene. Marvels Iron Fist følger Danny Rands reise som Iron Fist i New York City.