Science Fair: The Series
Ni videregående-elever fra hele verden navigerer i rivalisering, tilbakeslag og hormoner på deres reise for å konkurrere på International Science and Engineering Fair.
Vinneren av Sundance Festival Favorite Award 2018 "Science Fair" forteller historiene til ni videregående-elever fra forskjellige hjørner av kloden mens de navigerer i rivalisering, tilbakeslag og hormoner på deres søken til International Science and Engineering Fair. Opp mot 1700 av verdens beste og flinkeste, vil bare én bli kåret til Best in Fair.