Familien Green i Storby'n
Familien Green i Storby'n er en animert komedie-eventyrserie som følger de ekstraordinære eventyrene til Cricket Green, en skøyeraktig og optimistisk landsens gutt som flytter til storbyen med sin svært utilpassede familie, inkludert hans unike søster Tilly, overveldede far Bill, og sprelske bestemor Alice. Crickets naturlige nysgjerrighet og entusiasme fører ham og familien hans på episke reiser og inn i hjertene til de nye naboene hans.