Ved den verdenskjente Paris-operaen har Zoé, en 35 år gammel hoveddanser med en imponerende karriere, nylig vaklet. Hun går på for mange fester, har for mange elskere og har angst. I mellomtiden har Flora, 19, en ung mørkhudet danser, nettopp tilsluttet seg til kompaniet og har bare noen få måneder på å finne seg til rette og bevise sin evner.
Ved den verdenskjente Paris-operaen har Zoé, en 35 år gammel hoveddanser med en imponerende karriere, nylig vaklet. Hun går på for mange fester, for mange elskere og har angst. I fare for å bli permittert, må Zoé ta et oppgjør med institusjonen, sine jevnaldrende og spesielt sine egne demoner hvis hun skal få en ny sjanse. I mellomtiden har Flora, 19, en ung mørkhudet danser, nettopp tilsluttet seg kompaniet og har bare noen få måneder på seg til å finne seg til rette og bevise sin dyktighet. Og den flamboyante og ambisiøse Sébastien (38), den nye dansedirektøren, ønsker å få Paris Opera Ballet til å skinne enda sterkere på himmelen til internasjonal dans.