Lost Man Found
Satoru Matsudo flytter til Tokyo med håp om å bli skuespiller. Han har vanskeligheter med å komme inn i industrien, men hellet hans begynner å endre seg når han finner en flybillett som tilhører adm. dir. i et talentbyrå. Tiden går og Saturo skaper seg et navn som skuespiller. Han får en oppringning fra Amerika. Han håper det er et Hollywood-tilbud, men hører i stedet om sin fremmedgjorte eldre bror.
Satoru Matsudo ble umiddelbart fascinert av skuespillerverdenen etter å ha sett et skuespill på videregående. Han flytter til Omotesando, der barndomsvennen hans bor. Satoru sliter midlertid med fattigdom og har vanskeligheter med å komme inn i show business. Én dag finner han ved et tilfelle en flybillett under en automat. Eieren av dem er ingen annen enn adm. dir i et talentbyrå. Han blir sjåfør for en populær skuespillerinne, mens han jobber nattskift på en DVD-utleiebutikk. Gjennom flere møter begynner Satoru Matsudos vei til å bli en populær skuespiller å ta form. Så, en dag, mottar han en oppringning fra USA, etter at en film han spilte i ble sluppet der. Han håper at det er et tilbud fra Hollywood, men hører i stedet om sin fremmedgjorte eldre bror.