Death in the Dorms
Når foreldre sender barna sine av gårde på college er de fylt av stolthet og håp for barnas fremtid. Disse institusjonene for høyere utdanning skal være stedet der drømmer starter – ikke mareritt. Allikevel, på college over hele landet er det sjokkerende mordhendelser. Death In The Dorms forteller historiene til studenter på forskjellige skoler hvis liv ble avsluttet meningsløst tidlig. I kjølvannet av disse tragediene kommer imidlertid håp om endring.