The Fable
Fable er en uovervinnelig leiemorder som kan utslette enhver motstander på seks sekunder eller mindre. Men en dag beordrer sjefen for organisasjonen ham om å ikke drepe noen på ett år, og å leve et vanlig liv. Slik begynner Fables kule, humoristiske og litt eksentriske ettårige pause fra drap.