The Worst of Evil
I 1995 blir en etterforskning for å stanse narkokartellene i Korea, Kina og Japan satt i gang. Junmo, en etterforsker på landsbygda, går undercover i den onde gjengen Gangnam Union, uvitende om det kompliserte forholdet mellom hans kone og sjefen for gjengen. Dette leder til det verste utfallet.