Pauline
Pauline blir gravid etter et engangsligg med Lukas. Dette er det siste hun trenger – og noe er veldig galt med svangerskapet. Da Lukas forteller henne at han er sønn av selveste djevelen og helvetes arving, er ingenting lenger som det var. Pauline er fanget mellom demoner og engler, og graviditeten gir henne overnaturlige evner. Hun blir den avgjørende makten i den storslåtte kampen mellom godt og ondt.
Pauline er snart ferdig på videregående, og et utenlandsstipend er innen rekkevidde. Men så snus alt på hodet, da 19-åringen blir gravid etter et engangsligg med Lukas. Dette ødelegger alle planene hennes – følelser for Lukas eller noe forhold overhodet er det siste hun har bruk for. Og da Lukas forteller henne at han er sønn av selveste djevelen, er plutselig ingenting «normalt» lenger. I tillegg er det noe veldig galt med svangerskapet: Minidemonen i Paulines mage gir henne overnaturlige evner og viser seg å være den avgjørende makten i den storslåtte kampen mellom godt og ondt. Pauline er fanget mellom engler og demoner – og helvetes fyrstinne har rettet sitt blikk mot henne. Pauline må altså rett og slett redde verden. Hva i helvete?!